Jeg kan kun tilslutte mig meningerne om, at det er en forfærdelig måde at drive forretning på, som Danske Bank, og sikkert de fleste banker i Danmark driver "forretning" på. I USA kan man gå ind i sin bank i den normale åbningstid, og klare de fleste transaktioner og forretninger med det samme. Hvad er der dog sket i lille Danmark? Det er jo ikke fordi bankerne ikke tjener for lidt penge til at kunne give god kundeservice, hvilket ville mene - have flere medarbejdere til rådighed og længere åbningstider. Shame on you!!!
En mærkelig måde at drive forretning på, at åbningstider alle dage er til kl. 13:00 og at man, når man ringer skal vente 1 time - 1 time - 1 time i kø.
Almindelige borgere der skal passe deres job, har da ikke mulighed for at komme i banken inden kl. 13:00.
Jeg skal betale mit abonnement hos OYSTER, men de siger at i ikke vil give tilladelse til det, og jeg kan ikke finde ud af det med telefonen. Jeg plejer at bruge automatisk optankning. Hvad gør jeg?
MVH Inga m. Hansen, tlf.nr. 22314936
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Odense Afdeling
Kommentarer (4)
Anita Ricka 14. okt kl. 12:06
Jeg kan kun tilslutte mig meningerne om, at det er en forfærdelig måde at drive forretning på, som Danske Bank, og sikkert de fleste banker i Danmark driver "forretning" på. I USA kan man gå ind i sin bank i den normale åbningstid, og klare de fleste transaktioner og forretninger med det samme. Hvad er der dog sket i lille Danmark? Det er jo ikke fordi bankerne ikke tjener for lidt penge til at kunne give god kundeservice, hvilket ville mene - have flere medarbejdere til rådighed og længere åbningstider. Shame on you!!!
pia nørregaard 18. maj kl. 10:13
hej har prøvet at ringe men kan ikke komme igennem til Jer. mit dankort er spærret. vil i kontakte mig tak 2684
1353 vh pia nørregaard
Merete Fohlmann 08. feb kl. 12:59
En mærkelig måde at drive forretning på, at åbningstider alle dage er til kl. 13:00 og at man, når man ringer skal vente 1 time - 1 time - 1 time i kø.
Almindelige borgere der skal passe deres job, har da ikke mulighed for at komme i banken inden kl. 13:00.
Inga Marie Hansen 02. sep 2021 kl. 17:53
Jeg skal betale mit abonnement hos OYSTER, men de siger at i ikke vil give tilladelse til det, og jeg kan ikke finde ud af det med telefonen. Jeg plejer at bruge automatisk optankning. Hvad gør jeg?
MVH Inga m. Hansen, tlf.nr. 22314936
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Odense Afdeling