Virkelig virkelig dårlig services fra en medarbejder kl 22:05 fredag den 28/2 2020 meget flabet opførsel, det ødelægger simpelthen alles humør hvilket kan fører til alvorlige ting... tænk før du taler og vær venlig mod dine medmennesker. God aften
Til orientering er dette er sendt til Post Nord
Hej Post Nord.
Jeg er kunde på Statoil tanken i Ålsgårde, som vi er glade for at kunne benytte som posthus. Da det er det eneste sted i Ålsgårde som udbyder den tjeneste, efter at vores posthus på Stationen lukkede i Ålsgårde.
Jeg har erfaret, at da I ikke kan levere frimærker i alle beløbstørrelser, især de mindste i beløb, så er Statoil ofte nød til at overfrankere breve eller brevpakker for deres kunder.
Det er selvfølgelig ikke holdbart i længden for Statoil, der mister penge på det, da det er de som bekoster overfrankeringen.
Defor har jeg hørt en fugl synge om, at de må frasige sig den service.
Det er vi mange der er meget kede af.
Jeg kan ikke forstå, at det kan/skal være et problem ikke, at kunne skaffe frimærker i alle beløb, så at de kan beholde den funktion, de i dag har som post indleveringssted.
Jeg håber at I vil gøre noget ved problemet og finde en løsning, så vi fortsat kan bruge Postnord på Statoil i Ålsgårde
Med forventning om svar og en løsning på det lille problem.
Mvh
Hanne Jørstad
Vindrosen 1
3140 Ålsgårde
Tlf. 26289836
KOPI til Statoil i Ålsgårde
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Ålsgårde
Kommentarer (2)
Nogs 28. feb 2020 kl. 22:14
Virkelig virkelig dårlig services fra en medarbejder kl 22:05 fredag den 28/2 2020 meget flabet opførsel, det ødelægger simpelthen alles humør hvilket kan fører til alvorlige ting... tænk før du taler og vær venlig mod dine medmennesker. God aften
Hanne Jørstad 12. okt 2016 kl. 12:30
Til orientering er dette er sendt til Post Nord
Hej Post Nord.
Jeg er kunde på Statoil tanken i Ålsgårde, som vi er glade for at kunne benytte som posthus. Da det er det eneste sted i Ålsgårde som udbyder den tjeneste, efter at vores posthus på Stationen lukkede i Ålsgårde.
Jeg har erfaret, at da I ikke kan levere frimærker i alle beløbstørrelser, især de mindste i beløb, så er Statoil ofte nød til at overfrankere breve eller brevpakker for deres kunder.
Det er selvfølgelig ikke holdbart i længden for Statoil, der mister penge på det, da det er de som bekoster overfrankeringen.
Defor har jeg hørt en fugl synge om, at de må frasige sig den service.
Det er vi mange der er meget kede af.
Jeg kan ikke forstå, at det kan/skal være et problem ikke, at kunne skaffe frimærker i alle beløb, så at de kan beholde den funktion, de i dag har som post indleveringssted.
Jeg håber at I vil gøre noget ved problemet og finde en løsning, så vi fortsat kan bruge Postnord på Statoil i Ålsgårde
Med forventning om svar og en løsning på det lille problem.
Mvh
Hanne Jørstad
Vindrosen 1
3140 Ålsgårde
Tlf. 26289836
KOPI til Statoil i Ålsgårde
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Ålsgårde