tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-23.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-23.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-23.00)
Kommentarer (4)
Camilla Kramer 09. jun 2021 kl. 20:21
Kl 19.30 bliver det min og min families tur til, at bestille mad til børnene i drive in. Vi bliver mødt med et “og du siger”……. Jeg svarer, at jeg gerne vil be´ om en chicken royal menu med cola light, og det bliver kort sagt “andet?” Med den mest dovne og totalt energi forladte stemme……. Jeg siger så, at jeg gerne vil be om en crispy chicken vedsiden af, og der bliver sagt “ du køre bare videre”……….
Jeg sidder noget stum tilbage og forstår ikke, at jeg ikke bliver spurgt til størrelse på menu, eller om vi vil have nogen former for “dyppelse” med til pomfritterne…… MEN vi kører frem, og da det så bliver vores tur topper oplevelsen….! Der bliver ikke hilst, og der er ingen ekspedient til, at modtage,- blot en arm med dankort er skubbet ud af vinduet. En ung pige kommer nu frem, og rækker mig et bæger med cola uden at sige et ord. Vi venter og det næste er posen med mad der bliver slynget ud gennem lugen, - og STADIG uden et ord bliver vi underligt holdende, og efter et par sek spørger jeg om det var det, og der bliver næsvist sagt “Ja” inde bag vinduet…….. Jeg bliver så forarget over denne oplevelse som man jo nok bare burde glemme, men når man arbejder et sted som burger King, hvor der BURDE være en glad og frisk tone og bare en LILLE grad af service, så må jeg simpelthen erkende, at mit indre kortslutter, og den unge Natascha fik også et “du burde smile til kunderne min pige” med på vejen……- bevares hun havde mundbind på, men ikke noget skilt om, at hun også manglede stemmen…… Det skal oplyses, at der på ingen måde var travlt da vi var der, og selvom der havde været det, så er den der facon simpelthen ikke acceptabel, og overfor mine to børn sender det et utroligt dårligt signal om, hvordan man yder kundeservice og i det hele taget, hvordan man behandler andre mennesker. Jeg er rystet, og handler for fremtiden KUN i burger King i Svenstrup, hvor der ALTID er god stemning, og hvor man føler sig velkommen, -OGSÅ selvom det er et kort drive in møde på få minutter……..!
Ida 01. feb 2018 kl. 12:41
Lørdag d 27 januar 2018 om aften fik vi mad fra Burger King hvilket resulterede i en maveforgiftelsel af familien og en sygemeldelse:(
Birthe 12. aug 2017 kl. 18:23
Har idag hentet mad hos burger King... godtnok en blandet oplevelse... betjeningen Extrem langsom de lignede nogen der hellere ville være alle andre steder... kolde Og slatne pomfrits og næsten lige så kolde burgere... læg dertil en næsten smeltet soft ICE ... ikke nogen god oplevelse
Bente Børjesson 16. okt 2014 kl. 16:21
Hej Burger King
Mandag aften var jeg sammen med min familie i jeres Ålborg afdeling for t spise..
Det var en meget blandet oplevelse.. Toiletterne var ekstremt snavsede, gulvet møgbeskidt.. Håndvasken sort af gammelt skidt.. Og generelt uhumsk.
Der var ikke mange i restauranten klokken var ca. 20.30.
Overalt var der beskidt. Borde overalt ikke rengjorte, de blå vindues paneler var beskidte og der lå madrester alle vejne.
Det kunne ikke lade sig gøre at få cafelatte eller andet med mælk. Den dressing der skulle være med Pinata burgeren var udsolgt. Det tog langt over to minutter at få maden udleveret.. Godtnok var vi syv personer der skulle have mad...
Alt i alt var det langt fra en glæde... Jeg vælger efter flere overvejelser at gøre jer opmærksom på den glædesløse oplevelse.. Som jeg betalte over femhundrede kroner for..
Jeg overvejede flere gange at påpege det da jeg var derinde.. Men.. Tænkte at det ikke er de unge mennesker der bærer ansvaret. Det er heller ikke dem der kan rette op.
Det må være et ledelses ansvar. De unge mennesker var søde og høflige, og undskyldte, de manglende produkter.
Med venlig hilsen
Bente Børjesson
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Burger King Aalborg SV