Tillykke med ombygningen jeg er sikker på at det bliver en flot butik når det er færdig men som det er nu kan jeg ikke finde de varer som jeg ved er der et eller andet sted nogle ting er flyttet fra den ene ende af butikken til den anden så det kan være en prøvelse at finde det man går efter. Ville det ikke være en ide at lægge en forretnings oversigt på nettet eller gøre det muligt at søge og få oplyst placeringen af varen som man kan i Biltema
Tager fredag eftermiddag til Bilkas servicecenter for at afhente en pakke, leveret af GLS. Plakater på servicecenterets dør henviser til, at servicecenteret er flyttet til Alrøvej, undtagelserne er rensetøj og foto!! Det er jeg selvfølgelig træt af, kan ikke nå Alrøvej og må cykle hjem.
Jeg cykler lørdag til Alrøvej for at afhente pakken, får at vide, at fra 1. september er servicecenteret flyttet til informationen inde i Bilka!!
Altså må jeg tilbage til Bilka, for at få min pakke!!
Tilbage i Bilka bliver jeg betjent af Sultan, beklager mig over at informationerne på det tidligere servicecenter ikke er korrekte.
S: jamen det er også først lavet om fra 1.sept.
Okay - i dag er det d. 17. september og ????
S: det står på et skilt at det er flyttet her til informationen
Ja! på et skilt på Alrøvej!!
S: Kom du her ind i informationen ??
ØH..... så HAVDE jeg jo nok fået min pakke.......
S: jamen det skulle du
Her tabte jeg totalt småkagerne, bad om at få min pakke, så jeg kunne cykle hjem i en fart uden at overfuse nogen for uduelighed eller manglende hjerne.
Jeg forventede ikke at hun kunne trylle hændelsesforløbet tilbage, men havde dog en forventning om at hun måske kunne se dilemmaet og få rettet det skilt der anviser en tur til Alrøvej, som så anviser en tur tilbage til Bilka..........
Surt show!
Jeg afleverer en gang i mellem flasker i flaskeautomaten i Bilka Horsens, og må sige, at jeg hver gang kommer til at savne "de gode gamle dage", hvor der var en flaskedreng der klarede opgaven med at modtage flasker. For det første er automaterne meget langsomme, hvis de da overhovedet virker. Ofte er mindst en af de to automater ude af drift. I dag brugte jeg ½time på at aflevere flasker. Selvom man stiller en fuld kasse med flasker i automaten, laver maskinen fejlmeldinger, og enkelte gange har det været nødvendigt at putte flasker i automaten enkeltvis. NEDTUR. Samtidig opstår der ofte en lang kø pga. de langsommelige maskiner.
Alt i alt er det nogle lortemaskiner, som er ustabile, langsomme, og irriterende. De skulle fyres lige på stedet.
NUL stjerner herfra!
Et forslag: Når man har handlet i butikken og skal ud igennem kassen, har i et slogan "Højst 2 i køen". Dette bør overføres til flaskeautomaterne!!
Hej. Vi handler ofte i Bilka Horsens og spiser også ofte i Bistroen og har dermed fulgt deres deroute m.h.t. maden. Hold op den er blevet ringe. Ved godt man ikke får gourmet mad for 49 kr, men derfor kan i da godt lave det der er ordentlig. Ofte genopvarmet kød. For nylig fik jeg en sej genopvarmet bøf, tør og hård i kanten. Det lignede mest en burgerbøf der var opvarmet igen igen. Ribbensteg har jeg også fået som vist var genopvarmet i frituren. Vi overvejer meget at holde op med at spise der. Bevares, det hænder da, at det vi får er ok, men jeg håber virkelig at i opper jer. Jeres agurkesalat er forøvrigt skøn!!!! Men det er liiige som ikke nok. For vores skyld kunne i godt tage 10kr mere, hvis maden så bare blev bedre. Vh Jane
Har i dag den4 juni 2014 kl 21.37 købt en ifone til 2295kr .ekspidienten siger at vareudleveringen lukker om 10 min så det kunne vi godt nå. En anden dame står ved siden af og køber også en iphone vi ryger begge ud af butikken og til vareudleveringen jeg kom førs 21.43 løber ud af bilen og gitteret bliver rullet ned jeg ringer på klokken banker på døren med et halllo intet sker præcis 21.45 sætter jeg mig tilbage i bilen og i samme sekundet går personaledøren op og 2 ansatte og en vagt kommer ud den anden køber af iphoneer nu også kommen . Jeg spørger om vi kunne få vores telefoner han siger han ikke har hørt om at der ville komme nogle efter dem så nej det kunne vi ikke . Jeg skulle ellers have brugt den til fars dag! Syndes godt nok at ekspidienten der solgte os de telefoner tog røven på os da han åbenbart ikke havde ringet om at vi kom. Men syndes nu også at vareudleveringen fik lukket godt nok ikke meget men før tid. Så nu står mine børn med en bon til fars dags gave . Der kunne vis ikke ha gået skår af jer ved at udleverere de 2 Tlf 2 min før lukketid.
Jeg har tit fået mad fra bistroen og quick food i forbindelse med indkøb i Bilka Horsen. Deres pizza slice og franner er virkelig gode og maden lever generelt altid fuldt op til mine forventninger - uanset om der er take away eller med delivery fra bilka-horsens.dk. Deres udbringning fungerer rigtig godt via Just-Eat.dk - Fandt først ud af at det var muligt for nyligt og dette koncept fungerer virkelig godt - men det synes jeg i øvrig også er den generelle oplevelse i forbindelse med køb via Just-Eat.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Bilka Horsens
Kommentarer (6)
Villy Bolbro Nielsen 14. jul 2020 kl. 22:02
Tillykke med ombygningen jeg er sikker på at det bliver en flot butik når det er færdig men som det er nu kan jeg ikke finde de varer som jeg ved er der et eller andet sted nogle ting er flyttet fra den ene ende af butikken til den anden så det kan være en prøvelse at finde det man går efter. Ville det ikke være en ide at lægge en forretnings oversigt på nettet eller gøre det muligt at søge og få oplyst placeringen af varen som man kan i Biltema
Hanne Görlitz 17. sep 2016 kl. 21:57
Tager fredag eftermiddag til Bilkas servicecenter for at afhente en pakke, leveret af GLS. Plakater på servicecenterets dør henviser til, at servicecenteret er flyttet til Alrøvej, undtagelserne er rensetøj og foto!! Det er jeg selvfølgelig træt af, kan ikke nå Alrøvej og må cykle hjem.
Jeg cykler lørdag til Alrøvej for at afhente pakken, får at vide, at fra 1. september er servicecenteret flyttet til informationen inde i Bilka!!
Altså må jeg tilbage til Bilka, for at få min pakke!!
Tilbage i Bilka bliver jeg betjent af Sultan, beklager mig over at informationerne på det tidligere servicecenter ikke er korrekte.
S: jamen det er også først lavet om fra 1.sept.
Okay - i dag er det d. 17. september og ????
S: det står på et skilt at det er flyttet her til informationen
Ja! på et skilt på Alrøvej!!
S: Kom du her ind i informationen ??
ØH..... så HAVDE jeg jo nok fået min pakke.......
S: jamen det skulle du
Her tabte jeg totalt småkagerne, bad om at få min pakke, så jeg kunne cykle hjem i en fart uden at overfuse nogen for uduelighed eller manglende hjerne.
Jeg forventede ikke at hun kunne trylle hændelsesforløbet tilbage, men havde dog en forventning om at hun måske kunne se dilemmaet og få rettet det skilt der anviser en tur til Alrøvej, som så anviser en tur tilbage til Bilka..........
Surt show!
Thomas 01. jul 2016 kl. 13:46
Jeg afleverer en gang i mellem flasker i flaskeautomaten i Bilka Horsens, og må sige, at jeg hver gang kommer til at savne "de gode gamle dage", hvor der var en flaskedreng der klarede opgaven med at modtage flasker. For det første er automaterne meget langsomme, hvis de da overhovedet virker. Ofte er mindst en af de to automater ude af drift. I dag brugte jeg ½time på at aflevere flasker. Selvom man stiller en fuld kasse med flasker i automaten, laver maskinen fejlmeldinger, og enkelte gange har det været nødvendigt at putte flasker i automaten enkeltvis. NEDTUR. Samtidig opstår der ofte en lang kø pga. de langsommelige maskiner.
Alt i alt er det nogle lortemaskiner, som er ustabile, langsomme, og irriterende. De skulle fyres lige på stedet.
NUL stjerner herfra!
Et forslag: Når man har handlet i butikken og skal ud igennem kassen, har i et slogan "Højst 2 i køen". Dette bør overføres til flaskeautomaterne!!
Jane V 16. maj 2016 kl. 11:47
Hej. Vi handler ofte i Bilka Horsens og spiser også ofte i Bistroen og har dermed fulgt deres deroute m.h.t. maden. Hold op den er blevet ringe. Ved godt man ikke får gourmet mad for 49 kr, men derfor kan i da godt lave det der er ordentlig. Ofte genopvarmet kød. For nylig fik jeg en sej genopvarmet bøf, tør og hård i kanten. Det lignede mest en burgerbøf der var opvarmet igen igen. Ribbensteg har jeg også fået som vist var genopvarmet i frituren. Vi overvejer meget at holde op med at spise der. Bevares, det hænder da, at det vi får er ok, men jeg håber virkelig at i opper jer. Jeres agurkesalat er forøvrigt skøn!!!! Men det er liiige som ikke nok. For vores skyld kunne i godt tage 10kr mere, hvis maden så bare blev bedre. Vh Jane
Conny Mathiasen 04. jun 2014 kl. 23:24
Har i dag den4 juni 2014 kl 21.37 købt en ifone til 2295kr .ekspidienten siger at vareudleveringen lukker om 10 min så det kunne vi godt nå. En anden dame står ved siden af og køber også en iphone vi ryger begge ud af butikken og til vareudleveringen jeg kom førs 21.43 løber ud af bilen og gitteret bliver rullet ned jeg ringer på klokken banker på døren med et halllo intet sker præcis 21.45 sætter jeg mig tilbage i bilen og i samme sekundet går personaledøren op og 2 ansatte og en vagt kommer ud den anden køber af iphoneer nu også kommen . Jeg spørger om vi kunne få vores telefoner han siger han ikke har hørt om at der ville komme nogle efter dem så nej det kunne vi ikke . Jeg skulle ellers have brugt den til fars dag! Syndes godt nok at ekspidienten der solgte os de telefoner tog røven på os da han åbenbart ikke havde ringet om at vi kom. Men syndes nu også at vareudleveringen fik lukket godt nok ikke meget men før tid. Så nu står mine børn med en bon til fars dags gave . Der kunne vis ikke ha gået skår af jer ved at udleverere de 2 Tlf 2 min før lukketid.
Justin 02. feb 2012 kl. 20:15
Jeg har tit fået mad fra bistroen og quick food i forbindelse med indkøb i Bilka Horsen. Deres pizza slice og franner er virkelig gode og maden lever generelt altid fuldt op til mine forventninger - uanset om der er take away eller med delivery fra bilka-horsens.dk. Deres udbringning fungerer rigtig godt via Just-Eat.dk - Fandt først ud af at det var muligt for nyligt og dette koncept fungerer virkelig godt - men det synes jeg i øvrig også er den generelle oplevelse i forbindelse med køb via Just-Eat.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Bilka Horsens