tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 15.00-22.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 15.00-22.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 15.00-22.00)
man, 30. dec, Ingen data for dag før nytårsaften. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 15.00-22.00)
Kommentarer (1)
Rasmus 20. dec 2015 kl. 16:38
Jeg bestilte en aften 3 pizzaer, til min kæreste, en veninde og jeg. For det første fil vi leveret 1 deep pan pizza, som ikke var på vores ordre. Første fejl. Vi så i gennem fingrene med det, og den var da også en fornøjelse. Det værste der så kan ske, når man får mad ude fra huset, det er simpelthen at finde et lyst hår på ca. 20 cm!!! Det skal siges, at hårene ikke var på pizzaen, men i pizzaen! Inde i selve dejen. Det må bare ikke ske, så jeg valgte selvfølgelig at ringe til dem og fortælle dem om vores grusomme oplevelse. Jeg blev så mødt af alverdens undskyldninger, ingen af dem havde lyst hår, det kom fra en af os selv, det kunne de ikke gøre mere ved, det var bare ærgerligt og så videre. Jeg er selv sælger og har arbejdet i flere forskellige butikker, og jeg forlangte selvfølgelig mine 60 kr tilbage for den ene pizza. Det kunne ikke lade sig gøre, og da jeg ville tage diskussionen op, blev der lagt på. Jeg ringer så igen og forklarer at det sgu ikke er i orden, så bliver jeg mødt med ord som 'er du fatsvag?' 'Tror du vi er MC Donalds?' 'Du får ikke dine penge tilbage'. Det er kraftedeme ringe! Hold kæft en lorte service. Og hvis nogle af jer fra Bambino Silkeborg læser det her, så håber jeg i kunne bruge mine 60 kr til noget fornuftigt, måske til at købe en kokkehat, som nemlig bliver brugt for at undgå hår i maden. Godt fif. Desuden er jeg ikke fatsvag, det er i derimod. Lær at servicere jeres kunder, det gør i fandeme ikke godt. Håber i går konkurs. Ses
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Bambino Pizzeria