Mennesker ser forskelligt på tingene. Fordi en person gør noget, du er imod, betyder det ikke, at det er den samme medarbejder, der står i butikken næste gang.
- Jeg har nu aldrig arbejdet i 7-11, men i et supermarkedet, hvor man kan komme ud for lidt af hvert (kunderne og medarbejdere)
Lørdag d. 4 august 05:30 Jeg var nede i 7-eleven immervad 1 8000 Århus C, hvor jeg bestilte kyllingspyd uden det grønne, og det sagde jeg 3 gange til damen der stod bag kassen, hvilket jeg så fik med hjem, jeg stoler på personalet giver kunderne det de beder om. men så ringede jeg der ned, hvor det var en herre der tog telefonen, og hvilken kundeservice man fik.. jeg skulle gå hele vejen tilbage for at snakke med damen. hvilket jeg synes er forkert. jeg fik bare svaret at jeg ikke skulle give ham skylden, han tog kun telefonen fordi han troede det var vigtig, og hvis der er noget der er vigtig er det da kunder. men efter denne behandling er jeg godt nok skuffet over, ville næsten fra råde andre at handle i denne butik, efter som det kan ske for andre også!!
måske en fejl i skal rette op på!!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på 7-Eleven
Kommentarer (2)
Mogens Kundesen 21. nov 2013 kl. 12:58
Mennesker ser forskelligt på tingene. Fordi en person gør noget, du er imod, betyder det ikke, at det er den samme medarbejder, der står i butikken næste gang.
- Jeg har nu aldrig arbejdet i 7-11, men i et supermarkedet, hvor man kan komme ud for lidt af hvert (kunderne og medarbejdere)
Henriette Tolstrup 04. aug 2012 kl. 5:45
Lørdag d. 4 august 05:30
Jeg var nede i 7-eleven immervad 1 8000 Århus C, hvor jeg bestilte kyllingspyd uden det grønne, og det sagde jeg 3 gange til damen der stod bag kassen, hvilket jeg så fik med hjem, jeg stoler på personalet giver kunderne det de beder om. men så ringede jeg der ned, hvor det var en herre der tog telefonen, og hvilken kundeservice man fik.. jeg skulle gå hele vejen tilbage for at snakke med damen. hvilket jeg synes er forkert. jeg fik bare svaret at jeg ikke skulle give ham skylden, han tog kun telefonen fordi han troede det var vigtig, og hvis der er noget der er vigtig er det da kunder.
men efter denne behandling er jeg godt nok skuffet over, ville næsten fra råde andre at handle i denne butik, efter som det kan ske for andre også!!
måske en fejl i skal rette op på!!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på 7-Eleven