Posthus - POSTHUS FØTEX

Åben
Gravene 37
8800 Viborg
Vis vejen
70 70 70 30
56.4521858, 9.4083343
Åbningstider
  • mandag
    10.00 - 17.30
  • tirsdag
    10.00 - 17.30
  • onsdag
    10.00 - 17.30
  • torsdag
    10.00 - 17.30
  • fredag
    10.00 - 17.30
  • lørdag
    10.00 - 12.30
  • søndag
    lukket
Post til afsendelse, som skal være fremme næste hverdag, skal indleveres man-fre inden 17.30 og søndag 16.00 Afhentning af anmeldte forsendelser Man-Søn 08:00 21:00
Oversigt på kort
Har du fundet noget forkert?

24. nov kl. 23:21

Hurra, hurraaaa min pakke er dukket op, nummeret var gyldigt alligevel! Nu fortryder jeg selvfølgelig min tidligere besked!!! Jeg vil stadig håbe at alle posthuse, kommer til at fungere, som de store posthuse. Dvs. at pakker til udlandet osv kan sendes fra ens eget posthus, så man ikke behøver at køre 30 km. hver gang, man skal sende en pakke. UNDSKYLD til Posthus Føtex Viborg for min giftige kommentar, jeg troede min pakke var forsvundet. Med venlig hilsen kirsten

24. nov kl. 22:12

Jeg har lige prøvet at track'e den pakke, jeg har afsendt i dag. Jeg får at vide at tracking-nummeret er ugyldigt! Hvad betyder det? Vil det måske sige at min pakke ikke er modtaget af postvæsenet endnu, måske som en slags gengæld for, en helt igennem dårlig oplevelse på posthuset i Føtex-Viborg? Jeres medarbejder var meget uvenlig og gad dårlig nok svare på de spørgsmål, jeg havde. Derimod krævede hun kæft, trit og retning for nogle regler, der ikke stod nogle steder. Jeg håber det snart bliver muligt at sende pakker fra "mit eget" posthus (hvor de altid er søde og venlige), så jeg for eftertiden ikke sidder og føler mig meget dårligt behandlet en hel aften!!!

02. jul kl. 10:33

Venter på et breve som er sendt den 23 juni, der er min datter pas i og vi skal rejse snart,
Nu er helt træt at vente, og er helt håbløs, og synse at jeg kan ikke gå på min tur pga forsinkel af pas :-(

21. apr kl. 18:48

Har aldtig i mit liv skrevet en klage, men det gøre jeg sku idag! jeg har aldrig oplevet så dårlig service som jeg fik hos jer idag, eller en sådan mangel på ikke bare kundeservice, men også ganske normal med menneskelighed!

23. jan kl. 21:16

Vil godt understrege at når I sender en sms med at man får sin pakke en speciel dag, så skal den også leveres!
Jeg har nu ventet hele dagen på min pakke, og den er stadig ikke kommet frem?(Klokken er 21:12) - Er træt af at have sat min dag på pause for at jeg så ikke engang har fået pakken?
Har også været udsat for at jeg har skulle kæmpe en kamp for at få lov til at få min pakke på posthuset, men næsten ikke fik lov fordi at min pas ikke var gyldigt selvom jeg havde både studiekort, sygesikringskort osv. med. Jeg fik endda at vide at jeg SKULLE have et gyldigt billede ID med næste gang? Jeg har IKKE råd til at købe et nyt pas bare for at få den pakke jeg har fået tilsendt.. ØV
- Derfor har jeg denne gang fået den sendt pakken direkte hjem på en dag hvor jeg har haft muligheden for at være her, for bla. ikke at skulle få en skideballe af jeres medarbejder igen. Og at den så ikke dukker op selvom sms bekræftelsen? Dette er ikke okay.

17. dec 2015 kl. 21:45

Jeg har nu to gange oplevet, at jeg når jeg køber mobilporto, så fejlmeldes der, men mit køb er trukket på mobilpay. Altså jeg modtager ingen portokode? Hvad gør jeg?

Lignende steder