SuperBrugsen Jægerspris ØV jeg er super ærgerlig over at I udsender 2 ens ja tak tilbud på pampasgræs med så stor forskel i prisen. Jeg købte 5 stk a 89 kr. den 28.2. og betalte 200 kr mere for planterne end jeg skulle have betalt hvis jeg havde ventet 3 dage hvor de kostede 49 kr. Det er bestemt en dårlig forretning for mig, og en god én for jer. Mvh Lisbeth Gabriel.
Butikken er generelt ok, men efter der er flyttet rundt på varegrupperne i butikken, bliver man snotforvirret, fordi man skal rende rundt og lede efter den enkelte vare. Der er sikkert nogle "kloge hoveder" der sidder og finder ud af at hvis den varegruppe bliver flyttet et andet sted hen, ja så køber kunderne noget mere fordi de så måske kommer forbi nogle varer som de egentlig ikke havde tænkt sig først at købe. Mersalgsteknik kaldes dette fænomen, udtænkt af nogle regnedrenge. At varerne så også er udsolgt gør ikke sagen bedre.
Elendig serviece og mega klamt kød hos deres slagtere,
Købte for noget tid siden en stor pakke flæsk , de var alle fyldte med klamme tykke hår og lige til at smide ud! Fandme for Ækelt!! I burde ansætte nogle nye slagtere der har forstand på hvad de laver !!!
Jeg syntes jeres service er røget i bund samt jeges kød varer - hvor er kvaliteten blevet af?? 2 gange på 1 mdr. har jeg været tilbage med kød der ikke er i orden. Første gang var det en oksefile hvor der var sorte hår i og nu igen i dag - Tatar der var surt... Og service er der ikke noget af - ikke så meget som : undskyld ulejliheden... En ung pige, der ringede en op på tlf, og det eneste hun sagde til mig var ja du må få penge tilbage... Der vil jeg sgu lige pointere at Netto snart giver bedre service. Håber i tager det op, da jeg som kunde desværre tænker i at finde andet sted at handle mine varer..Det mindste i kunne gøre var da at give noget kompentation eller en Undskyld!! MVH Pia Reichenbach.
Kommentarer (5)
Lisbeth Gabriel 06. mar 2023 kl. 10:55
SuperBrugsen Jægerspris ØV jeg er super ærgerlig over at I udsender 2 ens ja tak tilbud på pampasgræs med så stor forskel i prisen. Jeg købte 5 stk a 89 kr. den 28.2. og betalte 200 kr mere for planterne end jeg skulle have betalt hvis jeg havde ventet 3 dage hvor de kostede 49 kr. Det er bestemt en dårlig forretning for mig, og en god én for jer. Mvh Lisbeth Gabriel.
Erik H 05. nov 2016 kl. 16:47
Butikken er generelt ok, men efter der er flyttet rundt på varegrupperne i butikken, bliver man snotforvirret, fordi man skal rende rundt og lede efter den enkelte vare. Der er sikkert nogle "kloge hoveder" der sidder og finder ud af at hvis den varegruppe bliver flyttet et andet sted hen, ja så køber kunderne noget mere fordi de så måske kommer forbi nogle varer som de egentlig ikke havde tænkt sig først at købe. Mersalgsteknik kaldes dette fænomen, udtænkt af nogle regnedrenge. At varerne så også er udsolgt gør ikke sagen bedre.
Daniel 03. maj 2014 kl. 21:04
Elendig serviece og mega klamt kød hos deres slagtere,
Købte for noget tid siden en stor pakke flæsk , de var alle fyldte med klamme tykke hår og lige til at smide ud! Fandme for Ækelt!! I burde ansætte nogle nye slagtere der har forstand på hvad de laver !!!
Pia Hammer Reichenbach 06. jan 2013 kl. 18:54
Jeg syntes jeres service er røget i bund samt jeges kød varer - hvor er kvaliteten blevet af?? 2 gange på 1 mdr. har jeg været tilbage med kød der ikke er i orden. Første gang var det en oksefile hvor der var sorte hår i og nu igen i dag - Tatar der var surt... Og service er der ikke noget af - ikke så meget som : undskyld ulejliheden... En ung pige, der ringede en op på tlf, og det eneste hun sagde til mig var ja du må få penge tilbage... Der vil jeg sgu lige pointere at Netto snart giver bedre service. Håber i tager det op, da jeg som kunde desværre tænker i at finde andet sted at handle mine varer..Det mindste i kunne gøre var da at give noget kompentation eller en Undskyld!! MVH Pia Reichenbach.
hjfriis 16. dec 2012 kl. 3:14
I er ok mvh/FRIIS
Kommentér din oplevelse med eller besøg på SuperBrugsen Jægerspris