tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 07.00-22.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 07.00-22.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 07.00-22.00)
Kommentarer (2)
Natasja 06. feb 2014 kl. 22:47
D. 06/02/2014 i tidsrummet 15.15 - 16.00 oplevede min veninde og jeg at vi blev mødt med en service (eller mangel på samme) som ingen steder hører hjemme.
Jeg skulle købe en vare og forsøger at betale med mit VISA Elektron kort. Den gik ikke igennem. Jeg prøvede igen og igen og igen. Alt imens pigen bag kassen rodede med at få tømt skraldespanden over i en affaldspose. Jeg spurgte pigen bag kassen om I ikke tager VISA Elektron, hvorefter hun svarede "nej det gør vi nok ikke så" (eftersom kortet ikke gik igennem). Jeg kiggede på skiltene over hvilke kort Rema 1000 tager imod, hvor der stod "VISA Elektron". Jeg svarede derefter at det stod på skiltet, at I gjorde. Intet svar, der blev stadig rodet med skraldespanden. Jeg forsøgte at kører kortet igennem igen og igen uden resultat. Jeg spurgte derefter om det kunne skyldes, at hun skulle trykke "godkend beløb" bag disken hvor jeg blev mødt med dette svar "Nej. Det er ikke derfor". Igen uden nogen form for engagement for den situation vi stod i. Jeg blev mere og mere frustreret over at hun ikke forsøgte at finde en løsning på problemet. Pigen rejste sig endelig fra gulvet ved skraldepanden, tog varen til side og sagde "det virker ikke.". Pigen begyndte at kører nye vare imod sig på kassebåndet. Vi blev stående og kiggede forvirret på pigen bag kassen, hun sukkede og sagde "så prøv da en sidste gang". Jeg forsøgte igen, pigen trykkede på en knap bag disken (for første gang forsøgte hun at trykke på den føromtalte "godkend beløb" knap bag disken) og kort gik igennem og beløbet blev betalt. Vi tog vores vare og pigen kiggede væk fra os og begyndte at kører nye varer igennem uden at sige farvel.
Vi gik ud derfra med en rigtig øv-følelse over, at vi var blev mødt på den måde, når vi blot forsøgte at købe nogle vare hos jer.
sanne stadsbjerg 19. maj 2012 kl. 14:05
Kanon god butik!!! Handler aldrig andre steder!!!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Viborg