tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 07.00-21.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 07.00-21.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 07.00-21.00)
Kommentarer (4)
Tina 16. jun 2015 kl. 11:58
Er ellers rigtig glad for at handle i Rema 1000 i Tommerup og gør det meget ofte. Plejer at være en god oplevelse, men den anden morgen, hvor dankortmaskinen trods utallige forsøg ikke ville tage mit dankort, som der ellers ikke er problemer med andre steder - overhovedet, fik jeg nogle meget sure kommentarer fra kassedamen om, at hendes eget kort var der aldrig problemer med og at det måtte være mit kort. Meget lidt serviceminded at hænge kunderne ud på den måde. Til sidst virkede kortet og som sagt, oplever ikke problemer med det andre steder. Nu har jeg ikke lyst til at handle hos jer igen, da jeg ikke vil risikere at stå i samme situation og skulle hånes foran andre kunder.
Ht 21. dec 2014 kl. 21:18
Kan helt klart tilslutte mig PS' s kommentar-desværre. Derimod skal de unge medarbejdere have stor ros. Altid smilende og hjælpsomme. Helt klart forskel på kundevenligheden de forskellige aldersgrupper imellem. De unge vinder stort.....
Karsten Skjødt 20. apr 2014 kl. 1:57
Rasende fart på discounten! Kan man overhovedet gå forbi grøntafdelingen uden, at nakkehårene står ret op? TUSIND opadvendte tommelfingre.
Pia Skafte 13. feb 2014 kl. 7:02
Hej
Jeg var i går i jeres forretning at handle,ville hæve på 100 kr,men kunne kun hæve 200 kr over,spurgte ekspeditienten om det var muligt at få en 50 kr seddel tilbage,men det var det ikke,spurgte kollegaen ved den ande kasse,hun åbnede sin kasse,kunne se at hun mindst havde 30- 50 kr seddler,men hun fik en nik fra den ældre medarbejder fra den anden kasse at det gjorde vi ikke..Jeg er meget overrasket over denne kunne betjening, det har overhovedet ikke noget at gøre med sund fornuft,en mærkelig form for kundepleje og hersker syge.
Syntes bare lige at i som forretning skal vide dette,føler mig meget dårligt behandlet, og vil fremover foretrække at gå i brugsen hvor de har venlige og samarbejdsvilligt personale ved kassen.
mange hilsner fra den overrasket kunde..
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Tommerup