Nogen fra montverde prøver at få udleveret en pakke til dem fra mig i nægter , jeg får den reur må betale i gen for at sende . Håber i nu denne gang udlever den pakke til montverde vh Pernille
Opening times are simply too inconvenient for people with regular job hours... Too late in the morning to wait for it to open at 10am, and why rush from work to pick up a package??
Står som nr 2 i kø, ingen nummerstander at se.....da det bliver "min tur" har jeg så ikke et nummer og ekspedienten vil ikke betjene mig...kun i nummerrækkefølge. Præcist SÅ rigidt som resten af POSTNORD. Desværre er resten af køen nu trætte af at vente og ingen er fleksible.
Sæt den nummerstander så ALLE kan se den!!! og ikke i modsatte ende af lokalet
Hi i have sent a package to Mauritius. Posted it at Menu on 13/01/18 and it has not arrived to Mauritius yet.
Can you please tell me on which date you sent it? Can you please look on your record?
Kommentarer (12)
Christian 31. aug 2021 kl. 13:10
Forfærdelige åbningstider, fra 10-17:30 svært at nå i begge ender af tidsrummet
Lars 05. aug 2020 kl. 19:01
Rigtig dårlige åbningstider. Hvad er formålet med at postnord ligger i meny hvis ikke åbningstiderne er de samme spm meny.
Pernille Nielsen 14. jul 2020 kl. 16:19
Nogen fra montverde prøver at få udleveret en pakke til dem fra mig i nægter , jeg får den reur må betale i gen for at sende . Håber i nu denne gang udlever den pakke til montverde vh Pernille
Ana 14. jul 2018 kl. 10:10
Opening times are simply too inconvenient for people with regular job hours... Too late in the morning to wait for it to open at 10am, and why rush from work to pick up a package??
Susanne Gerner 09. apr 2018 kl. 14:51
Står som nr 2 i kø, ingen nummerstander at se.....da det bliver "min tur" har jeg så ikke et nummer og ekspedienten vil ikke betjene mig...kun i nummerrækkefølge. Præcist SÅ rigidt som resten af POSTNORD. Desværre er resten af køen nu trætte af at vente og ingen er fleksible.
Sæt den nummerstander så ALLE kan se den!!! og ikke i modsatte ende af lokalet
Isabelle Auckbur 01. mar 2018 kl. 20:38
Hi i have sent a package to Mauritius. Posted it at Menu on 13/01/18 and it has not arrived to Mauritius yet.
Can you please tell me on which date you sent it? Can you please look on your record?
Rgds
Isabelle
50145544
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Posthus - POSTHUS MENY