tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-18.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-18.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-18.00)
Kommentarer (9)
Poul Thestrup 13. dec 2019 kl. 15:45
Hej. Jeg har bestilt en pakke fra Saxo, som skulle være leveret i pakkeboksen hos Fakta i Kastruplundsgade.
Desværre var boksen fyldt op og derfor havnede pakken hos Menu.
Da Menu ligger pænt langt fra mig, og der stod i mailen at jeg kunne vælge at få pakken gensendt valgte jeg denne løsning, men den flinke mand fra Post Nord jeg talte med, måtte spørge sin supervisor om det. Svaret fra ham var at det gjorde man ikke. Til gengæld ville man sende mig lidt chokolade for ulejligheden.
Nu henter jeg så pakken selv, men synes det ville klæde post nord at få styr på det de skriver til kunderne så i ikke lover noget i ikke kan holde. Det synes jeg er dårlig service og jeg må indrømme at jeg nu vil overveje om jeg vil bruge post nord fremover.
På trods af det halvsure opstød vil jeg alligevel ønske jer en god jul.
Med venlig hilsen
Poul Thestrup
Flemming 18. nov 2018 kl. 13:15
Når man nu beder om levering i box og får den besked at der var fyldt, så man skal hente i Menu... Så er det ret trist at den tid man så har tid (derfor post box), at der har Menu post"butik" ikke åben... :/
Peder Rasmussen 03. feb 2018 kl. 16:10
Skulle lørdag sende en pakke retur til YouSee med returportoen betalt, jeg havde udfyldt en postkvittering for forsendelsen, men den kunne ikke blive udfyldt af postbutikken da der var lukket om lørdagen, jeg kunne dog godt aflevere pakken men så uden kvittering ellers skulle jeg komme igen om mandagen. Jeg afleverede dog pakken og håber den kommer frem. I åbningstiderne ovenover står at der er åbent om lørdagen fra 10-14, men det er altså ikke korrekt så venligst ret åbningstiderne.
Charlotte 10. mar 2016 kl. 8:52
I over 1 mdr har deres nr. Viser været i stykker,og de vil ikke lave den da de siger de ikke vil betale for det og det vil post.dk heller ikke. Som kunde skal jeg stå klemt sammen med andre i køen for og høre når de kalder et nr. DÅRLIGT! Ofte alt for lang kø og 1 til ekspedition
per 16. dec 2014 kl. 9:39
elsker suprbest på tårnbyvej, men åbningstider på posthuset mangler
Anne Mette Evert-Nielsen 23. okt 2014 kl. 17:29
Jeg fik venlig, hurtig og korrekt betjening. Tak for det.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Posthus - POSTHUS MENY