fatter ikke at en som underskriver sig: værste butik i danmark, gider skrive et sådan langt brev her i stedet for ud til nettos hovedkontor, hvor de gør noget ved det. iøvrigt det nummer du ringede til er til hovedkontoret i køge. du kan ikke få nummeret til butikken da det er hemmeligt nummer. lad være med at tage en skruemaskine ind i butik for fjerne noget der irriterer dig, da du er på privat område, kan det få alvorlige konsekvenser for dig, i form af hærværk o.s.v.
gør som jeg, stop med at handle i netto, bilka, og føtex, så er den ged barberet, og du støtter ikke det foretagende mere. slut prut finale.
Hej
Helt enig i andre kommentarer
Dårligere butik end denne kan man ikke finde mangler altid varer og de ansatte er kun børn og aner intet når man spørger dem og selvom det så dårlig en butik er det en af de mest benyttede altid fyldt med stakkels kunder Netto burde skamme sig lorte butik Renè
P.S: Hvis jeres chef har et problem med den lange klare jeg lige har lagt ud til jer er han velkommen til at ringe til mig på 28252204 og forklare sig... da jeg sjovt nok slet ikke kan komme igennem til jeres eget nummer (43568811) (3 korte bip og den ligger på automatisk).. for det er åbenbart et mysterie for Sherlock Holmes selv, at få fat i jeres for at sige det mildt: elendige ledelse...
Muligvis den dårligste butik i hele Danmark. Flaske-automaten er i uorden/i stykker 90% af tiden, og når man beder dem om at gøre noget ved det får man som regel svaret "aner ikke hvordan man gør". der er ALRDIG bemanding nok i butikken, og der er ALTID kø helt fra kassen og ned til lageret af butikken... der er MAXIMUM 3 medarbejdere til stede, og når der er travlt sidder ALLE 3 i kassen så der dermed ingen er ude i selve butikken til at assistere kunder eller sørge for at flaske automaten kører som den skal..
Jeg har op til mere end 20 gange måtte vente over 20 minutter på at en medarbejder kom og tømte kassebåndet så jeg kunne komme af med mine flasker.
I dag tog jeg i netto for at aflevere omkring 39 plast flasker, og da jeg vendte rundt om hjørnet hvor automaten er blev jeg mødt af en seddel (som jeg så mange gange har prøvet før) at "maskinen desværre er i uorden" - en mand med kun 6 flasker havde det samme problem og var ligeså utilfreds som jeg selv var... personalet undgik mig da jeg målrettet forsøgte at komme i kontakt med dem så jeg MANUELT kunne aflevere mine flasker.
Der fik jeg så at vide at "jamen så skal jeg jo printe en kvittering ud" OG HVAD FANDEN ER DET FOR ET SVAR AT GIVE MIG???... jeg fik hende så overtalt med lidt snæren at jeg nægtede at forlade butikken før de havde taget imod mine flasker (som de SKAL ifølge pant-loven)
Da vi kom ud på lageret og fik talt vores flasker, fik vi ikke engang den kvittering som åbenbart var så svær at printe ud - i stedet fik vi en papirlap hvor der stod henholdsvis "39 kr." på min og "6 kr." på den anden persons.. alt dette besvær tog omkring 20-30 minutter og det vil jeg gerne påpege er TOTALT uacceptabelt...
Personalet hævder at det ikke er deres skyld og at jeg skal snakke med deres chef om de mange problemer de har...
Men når jeg spørger om nummeret til deres chef får jeg blankt at vide at de ikke må give det ud (Gee i wonder why!) så jeg siger i stedet til dem (som jeg mange gange før HAR gjort) at de så selv må snakke med deres chef om det, hvilket de altid siger at "det skal de nok" - MEN DER SKER NUL, NIX, NADA, NULL OG NILL!!! ABSOLUTE INGENTING!!
Jeg beder derfor den pågældende ansatte om at næste gang hun snakker med sin chef om disse problemer (underbemanding, lange køer, smalle gange, altid-i-uorden flaskeautomat) må hun meget gerne snærre af ham/hende for det her hører ingen steder hjemme og hovedbestyren af butikken er tydeligvis SKIDEHAMRENDE ligeglad med sine kunders tilfredshed.. og hvis du læser dette (kære amatør-chef) så er "et spørgsmål om kroner og øre) ikke en undskyldning der holder i retten... ALLE ved at Netto er en enorm rig forretningskæde, så at give folk den smørre er løgn og latin på alle kanter.
Når man beder medarbejderne om chefens nummer så man personligt kan klage nægter de at give det ud (bliver nød til at gentage dette) og det er kraftedme så uproffesionelt som noget kan være...
en anden medarbejder der i samme stund var ude på lageret med os for at diskutere den elendige flaskeautomat bad hun mig og den anden mand om at "fikse maskinen selv, eller finde en anden butik" hvilket i min verden er fyringsgrund..
jeg skriver normalt ikke lange klager om patetiske ting som forretningskæder men i det her tilfælde gør jeg det fordi jeg rent faktisk tror at Netto på Toftegårds Allé 30 bør nomineres det "Værste butik i landet"...
Ærligtalt: Jeg har ALRDIG I MIT LIV været i så en elendig butik som jeres...
P.S ved indgangen er der ikke bare 1 rolle-gennemgang som gør det besværligt at komme ind i butikken - men hele 2!!! jeg har op til flere gange set ældre mennesker og folk med barnevogne kæmpe en brav kamp bare for at komme igennem indgangen... det irriterer mig så grænseløst meget at jeg måske en dag kommer forbi med en skruemaskine og komplet FJERNER det lort - så må i finde en anden måde at tyverisikre jeres i forvejen lortebutik på.
Farvel og hav en fucking dårlig dag - næste gang tager jeg i MENY.
Jeg var nede og besøg mit handle sted igen i dag. Jeg synes netto ved siden af valby st. er en hyggelige netto. Og alle de mandelige chefer plejer altid at være så smilende og glad! Jeg har dog ikke set dem i lang tid. Kun den ene! Men ja, jeg spurgte pænt en af de kvindelige medarbejder, om hun kunne hjælpe mig, hvor hun vendte sig højtlydeligt og sagde "du kan se jeg ikke har tid ligenu"
- Jeg spurgte en lyshåret pige hvem det var, og fandt ud af det var butikschefen. Synes det burde stoppe ligenu!
Kommentarer (10)
kirsten neldam 18. sep 2016 kl. 22:00
fatter ikke at en som underskriver sig: værste butik i danmark, gider skrive et sådan langt brev her i stedet for ud til nettos hovedkontor, hvor de gør noget ved det. iøvrigt det nummer du ringede til er til hovedkontoret i køge. du kan ikke få nummeret til butikken da det er hemmeligt nummer. lad være med at tage en skruemaskine ind i butik for fjerne noget der irriterer dig, da du er på privat område, kan det få alvorlige konsekvenser for dig, i form af hærværk o.s.v.
gør som jeg, stop med at handle i netto, bilka, og føtex, så er den ged barberet, og du støtter ikke det foretagende mere. slut prut finale.
Renè 01. jan 2016 kl. 16:03
Hej
Helt enig i andre kommentarer
Dårligere butik end denne kan man ikke finde mangler altid varer og de ansatte er kun børn og aner intet når man spørger dem og selvom det så dårlig en butik er det en af de mest benyttede altid fyldt med stakkels kunder Netto burde skamme sig lorte butik Renè
Værste Butik i Danmark 12. sep 2015 kl. 17:19
P.S: Hvis jeres chef har et problem med den lange klare jeg lige har lagt ud til jer er han velkommen til at ringe til mig på 28252204 og forklare sig... da jeg sjovt nok slet ikke kan komme igennem til jeres eget nummer (43568811) (3 korte bip og den ligger på automatisk).. for det er åbenbart et mysterie for Sherlock Holmes selv, at få fat i jeres for at sige det mildt: elendige ledelse...
Værste Butik i Danmark 12. sep 2015 kl. 17:07
Muligvis den dårligste butik i hele Danmark. Flaske-automaten er i uorden/i stykker 90% af tiden, og når man beder dem om at gøre noget ved det får man som regel svaret "aner ikke hvordan man gør". der er ALRDIG bemanding nok i butikken, og der er ALTID kø helt fra kassen og ned til lageret af butikken... der er MAXIMUM 3 medarbejdere til stede, og når der er travlt sidder ALLE 3 i kassen så der dermed ingen er ude i selve butikken til at assistere kunder eller sørge for at flaske automaten kører som den skal..
Jeg har op til mere end 20 gange måtte vente over 20 minutter på at en medarbejder kom og tømte kassebåndet så jeg kunne komme af med mine flasker.
I dag tog jeg i netto for at aflevere omkring 39 plast flasker, og da jeg vendte rundt om hjørnet hvor automaten er blev jeg mødt af en seddel (som jeg så mange gange har prøvet før) at "maskinen desværre er i uorden" - en mand med kun 6 flasker havde det samme problem og var ligeså utilfreds som jeg selv var... personalet undgik mig da jeg målrettet forsøgte at komme i kontakt med dem så jeg MANUELT kunne aflevere mine flasker.
Der fik jeg så at vide at "jamen så skal jeg jo printe en kvittering ud" OG HVAD FANDEN ER DET FOR ET SVAR AT GIVE MIG???... jeg fik hende så overtalt med lidt snæren at jeg nægtede at forlade butikken før de havde taget imod mine flasker (som de SKAL ifølge pant-loven)
Da vi kom ud på lageret og fik talt vores flasker, fik vi ikke engang den kvittering som åbenbart var så svær at printe ud - i stedet fik vi en papirlap hvor der stod henholdsvis "39 kr." på min og "6 kr." på den anden persons.. alt dette besvær tog omkring 20-30 minutter og det vil jeg gerne påpege er TOTALT uacceptabelt...
Personalet hævder at det ikke er deres skyld og at jeg skal snakke med deres chef om de mange problemer de har...
Men når jeg spørger om nummeret til deres chef får jeg blankt at vide at de ikke må give det ud (Gee i wonder why!) så jeg siger i stedet til dem (som jeg mange gange før HAR gjort) at de så selv må snakke med deres chef om det, hvilket de altid siger at "det skal de nok" - MEN DER SKER NUL, NIX, NADA, NULL OG NILL!!! ABSOLUTE INGENTING!!
Jeg beder derfor den pågældende ansatte om at næste gang hun snakker med sin chef om disse problemer (underbemanding, lange køer, smalle gange, altid-i-uorden flaskeautomat) må hun meget gerne snærre af ham/hende for det her hører ingen steder hjemme og hovedbestyren af butikken er tydeligvis SKIDEHAMRENDE ligeglad med sine kunders tilfredshed.. og hvis du læser dette (kære amatør-chef) så er "et spørgsmål om kroner og øre) ikke en undskyldning der holder i retten... ALLE ved at Netto er en enorm rig forretningskæde, så at give folk den smørre er løgn og latin på alle kanter.
Når man beder medarbejderne om chefens nummer så man personligt kan klage nægter de at give det ud (bliver nød til at gentage dette) og det er kraftedme så uproffesionelt som noget kan være...
en anden medarbejder der i samme stund var ude på lageret med os for at diskutere den elendige flaskeautomat bad hun mig og den anden mand om at "fikse maskinen selv, eller finde en anden butik" hvilket i min verden er fyringsgrund..
jeg skriver normalt ikke lange klager om patetiske ting som forretningskæder men i det her tilfælde gør jeg det fordi jeg rent faktisk tror at Netto på Toftegårds Allé 30 bør nomineres det "Værste butik i landet"...
Ærligtalt: Jeg har ALRDIG I MIT LIV været i så en elendig butik som jeres...
P.S ved indgangen er der ikke bare 1 rolle-gennemgang som gør det besværligt at komme ind i butikken - men hele 2!!! jeg har op til flere gange set ældre mennesker og folk med barnevogne kæmpe en brav kamp bare for at komme igennem indgangen... det irriterer mig så grænseløst meget at jeg måske en dag kommer forbi med en skruemaskine og komplet FJERNER det lort - så må i finde en anden måde at tyverisikre jeres i forvejen lortebutik på.
Farvel og hav en fucking dårlig dag - næste gang tager jeg i MENY.
Meltem 20. jun 2015 kl. 23:57
ROS, ROS, ROS!
Det fortjener i sku. Var der nede her før lukketid. Og der var så pænt, og renligt. Flot gået. Af selvom der var så mange mennesker, var der pænt!
Anja Hansen. 17. mar 2015 kl. 13:24
Jeg var nede og besøg mit handle sted igen i dag. Jeg synes netto ved siden af valby st. er en hyggelige netto. Og alle de mandelige chefer plejer altid at være så smilende og glad! Jeg har dog ikke set dem i lang tid. Kun den ene! Men ja, jeg spurgte pænt en af de kvindelige medarbejder, om hun kunne hjælpe mig, hvor hun vendte sig højtlydeligt og sagde "du kan se jeg ikke har tid ligenu"
- Jeg spurgte en lyshåret pige hvem det var, og fandt ud af det var butikschefen. Synes det burde stoppe ligenu!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Netto Toftegårds Allé