tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 08.00-21.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 08.00-21.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 08.00-21.00)
Kommentarer (5)
Hanne 10. mar 2020 kl. 16:17
I skriver I ikke administrerer parkeringspladsen, men det er vel jeres parkeringsplads? Har ved et uheld tidligere fået en bøde ved Føtex i Odense efter at have handlet der. Ved henvendelse i Info tog de sig af bøden, og vi hørte intet yderligere. Det kunne Lidl lære af. Har lige fået en bøde efter at have handlet for 600 kr. hos jer. Hvad er ideen med at genere kunder, som handler i 10 min?
Ina Toldbod 15. nov 2016 kl. 19:45
Hej
Har hørt man kan komme med en bon der viser man har været inde og handle og det er samme tid som man har fået en bøde på jeres p-plads, så vil i hjælpe med betalingen af den???
Mvh ina
Bodil nielsen 10. mar 2016 kl. 19:49
Godaften med jer. Har netop været hos jer at handle. Opdagede til min skræk da jeg kom til Hirtshals at jeg havde glemt at få Billed-Bladet med . Det måtte have ligge tilbage på båndet. Jeg har tjekket bonen at der er betalt, vil det være ok for jer at vi lige kigger ind lørdag formiddag. Det var en ung mørkhåret sød pige som sad ved kassen kl. 17,57.
På forhånd tak for jeres forståelse.
Bodil Nielsen, Skagerakvej 5 Hirtshals.
Lidl 02. nov 2012 kl. 17:30
Hej Eigil,
Beklager at du har fået en bøde, men det er desværre ikke os som administrer parkeringspladsen.
Køb evt. en ParkOne parkeringsskive, så sker det aldrig igen.
Håber at se dig i Lidl igen når vreden har lagt sig.
Kasper L. Hansen,
1. mand, Lidl Hjørring
Eigil Jensen 30. okt 2012 kl. 17:18
Jeg har været kunde hos Lidl siden åbningen, men da jeg for en gangs skyld havde glemt at stille min parkeringsskive, er jeg blevet pålagt en parkeringsbøde efter ca 15 min. ophold - sådan set fair nok - men da der er mange andre varehuse i Hjørring, hvor man ikke risikerer det samme, så må jeg beklageligvis konstatere, at I har mistet en kunde - det skulle man måske tænke lidt over!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Lidl Hjørring