tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-20.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-20.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-20.00)
man, 30. dec, Ingen data for dag før nytårsaften. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-20.00)
Kommentarer (18)
Kristoffer 01. aug 2022 kl. 20:17
Ventede over en time på betjening i tele-afdelingen, til sidst gik jeg. Amatørforretning.
Serif 09. feb 2021 kl. 11:37
Det venter lang tid telefon tiden det var ikke godt.mennesker det kan man ikke 45 min
Sidder på telefon.
Bahattin Seven 04. sep 2020 kl. 15:33
Elgigant
Jeg købte et køleskab hos jer for 17 dage siden. De skule aflevere den 26 th august 2020 til mit hus Jeg ventede i huset mellem kl.16.00—18.00 men den ikke var kommet. Jeg har været i Glosturup ElGigant to gange, og at jeg sagde, at jeg ikke vil tage køleskabet. Jeg bad om mine penge. De sagde, mine pange ville være tilbage om fem arbejdsdage. Der er gået 17 dage, og jeg har ikke fået mine penge. Jeg betalte 6.347._ i forvejen.
Cancellation on order
2200621021
Produkt :10670
Det er svært at tro på dig nu. Jeg vil rapportere forbrugerrettigheder.
Bahattin Seven,
Rebaek Söpark 3, 6. 612
Hvidovre 2650
Flemming Green 27. maj 2016 kl. 16:56
Fredag den 27. maj - klokken er nu 16:50 - og jeg har endnu ikke modtaget sms om levering af kamera, som jeg 22. maj bestilte via Elgigantens hjemmeside, jævnfør mit indlæg 23. maj kl. 12:33.
Er der nogen hos Elgiganten, der har set mit indlæg? Der skal et gigantisk løft af service til at score en stjerne i bedømmelsen af dette forløb.
Flemming Green 23. maj 2016 kl. 12:33
Bestilte over nettet 1 stk. kamera søndag den 22. maj 2016 kl. 12:26. På ordrekvitteringen fra Elgiganten, Glostrup, skriver man: "Du kan hente og betale din vare i varehuset efter 2 timer".
Nu ventede jeg til mandag efter kl. 11:00 med at henvende mig. Stor var derfor min skuffelse, da jeg fik at vide, at man ikke havde modtaget kameraet, og at det først skulle bestilles - og at levering først kunne finde sted 27. maj ..... Det er sgu for dårligt! Undskyld kraftudtrykket, men jeg synes, at Elgiganten lader meget tilbage at ønske hvad angår 'service'. Her kunne man måske have overvejet en kompensation eller f.eks. tilbud om at levere varen omkostningsfrit til min adresse.
Lissi Pedersen 25. dec 2015 kl. 12:29
Hej, jeg har købt et spil til x box one, men da den blev åbnet juleaften var der ingen spil i æsken.
Det drejer sig om Call of Duty - black ops III.
Det var en meget skuffet dreng der sad med den tomme kasse.
Der var i øvrigt meget galt med vores handel den dag vi handlede hos jer.
Jeg synes at det er meget sjusket af jer, at glemme at komme spillet i.
Jeg møder op d. 27 dec. og håber at i kan klare den sag hurtigst muligt.
Hilsen Lissi Pedersen
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Glostrup