Hej Susanne
Jeg vil opfordre dig til at rette hendvendelse omkring dette direkte til statoil. Evt på deres facebook side. Statoil har ingen kontrol med denne side og vil sikkert ikke se din klage her inde. Jeg ved dog at de vil være lydhør overfor den hvis du poster den et sted hvor de vil se den eller sender dem en mail
Jeg har været så uheldig at møde dine to medarbejder kl 07.30 den 26/12-13
Da de nægtede at hjælpe min datter hvis kort blev afvist i din terminal. Beløbet var på 72,50 kr til benzin. Hun stod med hendes datter på 1 år og hun blev nægtet at lade bilen stå hos jer, samt give den lille rødhåret kvinde( din ansatte)hendes kørekort nummer, mens hun gik i banken efter penge til benzin. Dette blev hun nægtede igen og igen alt i mens de hånede hende og bad hende skaffe pengene af fulde unge mænd der kom ind i butikken, min datter ringede til mig og bad mig komme og hjælpe hende. Jeg bor i stalling og måtte køre over til jer, for at opdage at jeres dankort terminal ikke virkede og derfor havde skiftet kasse, uden at gå ud til min datter, der sad ude i bilen med en frysende barn på 1 år. Det viste sig at fejlen var jeres og ikke min datters, men det værste var dog at de lod mit barnebarn fryse og ydmyge min datter foran andre menneske og grinede mig lige op i hovedet da jeg kom ind i butikken med den anklage at der var mange der løb fra regning. Selv om min datter spurgte igen og igen og hun måtte gå hen og hæve de penge i banken, men uden at få lov. Jeg ved ikke om det er noget i lære jeres ansatte at opføre sig på den måde, men jeg er lamslået. Sikke en verden vi lever i. Og sikke en behagelig service i giver. Bare ikke til kunder der kommer i klemme selv om fejler var jeres.
Jeg håber du vil tage dette alvorligt, for andre i samme situation.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Nykøbing M
Kommentarer (2)
Kenn Massesson 26. dec 2013 kl. 20:58
Hej Susanne
Jeg vil opfordre dig til at rette hendvendelse omkring dette direkte til statoil. Evt på deres facebook side. Statoil har ingen kontrol med denne side og vil sikkert ikke se din klage her inde. Jeg ved dog at de vil være lydhør overfor den hvis du poster den et sted hvor de vil se den eller sender dem en mail
Kenn
Susanne Købke 26. dec 2013 kl. 20:31
Jeg har været så uheldig at møde dine to medarbejder kl 07.30 den 26/12-13
Da de nægtede at hjælpe min datter hvis kort blev afvist i din terminal. Beløbet var på 72,50 kr til benzin. Hun stod med hendes datter på 1 år og hun blev nægtet at lade bilen stå hos jer, samt give den lille rødhåret kvinde( din ansatte)hendes kørekort nummer, mens hun gik i banken efter penge til benzin. Dette blev hun nægtede igen og igen alt i mens de hånede hende og bad hende skaffe pengene af fulde unge mænd der kom ind i butikken, min datter ringede til mig og bad mig komme og hjælpe hende. Jeg bor i stalling og måtte køre over til jer, for at opdage at jeres dankort terminal ikke virkede og derfor havde skiftet kasse, uden at gå ud til min datter, der sad ude i bilen med en frysende barn på 1 år. Det viste sig at fejlen var jeres og ikke min datters, men det værste var dog at de lod mit barnebarn fryse og ydmyge min datter foran andre menneske og grinede mig lige op i hovedet da jeg kom ind i butikken med den anklage at der var mange der løb fra regning. Selv om min datter spurgte igen og igen og hun måtte gå hen og hæve de penge i banken, men uden at få lov. Jeg ved ikke om det er noget i lære jeres ansatte at opføre sig på den måde, men jeg er lamslået. Sikke en verden vi lever i. Og sikke en behagelig service i giver. Bare ikke til kunder der kommer i klemme selv om fejler var jeres.
Jeg håber du vil tage dette alvorligt, for andre i samme situation.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Nykøbing M