tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 08.00-20.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 08.00-20.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 08.00-20.00)
Kommentarer (1)
verbalt angreb på medarb. 30. sep 2016 kl. 23:25
En kunde gik verbalt til angreb på medarbejder i Aldi idet hun var utilfreds over at der ikke var plads til hendes extra large kørestol i indgangen, det var slemt at overvære hvordan medarbejderen tog imod de verbale tæsk til sidst greb jeg ind og argumterede med kunden og bad hende gøre plads så vi andre i køen kunne få betjening, den unge kvindelig medarbejder var rystet (som jeg og andre tolker det) hun sagde det er jeg vant til men hvad skal jeg gøre , lederen af butikken stod i baggrunden hun reagerede ikke hjalp ikke sin medarbejder optrådte ikke myndigt var en flue på væggen, siden ventede denne kunde på mig udenfor og fortsatte diskutionen men efter frem og tilbage tror jeg hun indså at slaget var tabt og forbi, idag møder jeg så igen efter ca. en måned den unge medarbejder og hun takker for venlig hjælp, så går min tanke på hvorfor skal en ung medarbejder udsættes for den slags og bare finde sig i det er det fordi i ikke er orienteret om hændelsen ? eller forventer man fra Aldi at folk bare står model til den slags, da vi idag snakkede om episoden sagde med medarbejderen som sagde tak fordi i hjalp stod lederen i baggrunden optaget af noget andet og var ikke med i samtalen men overhørte den åbenbart : hendes kommentar til den unge medarbejder var (giver du ikke modstand) jamen hvor er vi henne en leder skal da så vidt muligt beskytte og bakke op og hjælpe og afværge den slags,men her så jeg en konflikt sky leder. det må i tage hånd om og gøre noget ved vi var iøvrigt flere kunder som stod og overværede hændelsen. Da jeg ikke kan finde direkte kontakt til jeres ansvarlige valgte jeg som sidste mulighed at skrive det her. orienter mig venligst snarest om hvad i vil gøre for at rette op på dette. mvh Mynthe Backer
Kommentér din oplevelse med eller besøg på ALDI Høng