7-Eleven

Åben
Andreas Steenbergs Plads 1
8700 Horsens
Vis vejen
70 13 14 15
55.8628, 9.83647
Åbningstider
  • mandag
    05.30 - 22.00
  • tirsdag
    05.30 - 22.00
  • onsdag
    05.30 - 22.00
  • torsdag
    05.30 - 22.00
  • fredag
    05.30 - 22.00
  • lørdag
    06.50 - 22.00
  • søndag
    07.15 - 22.00
Afvigelser
  • Skærtorsdag, 28. mar
    Åbningstider skal udfyldes
  • Langfredag, 29. mar
    Åbningstider skal udfyldes
Oversigt på kort
Har du fundet noget forkert?

24. jul 2020 kl. 10:26

Jeg har en klage. Jeg fik et uhøflig svar da jeg spurgte ekspedienten om hvilken perron toget afgår fra. Dette foregik d. 17/7 omkring kl. 10. Jeg kender ikke ekspedient navn men hun er etnisk dansk.

19. jul 2015 kl. 22:18

..

29. nov 2014 kl. 14:38

I dag den 29.11.15 betalte jeg for en enkel wildcard billet til århus i automaten i forhallen kl 13:55, men fik ingen billet. Jeg henvendet mig i kiosken og får at vide at jeg skal gå ud og cheke igen. Men den er der stadig ikke jeg henvender mig til samme ekspedient, som siger jeg stille mig i en anden for at få betjening. Jeg stillet mig så en den anden kø, bag 6 andre kunder. Da det blivet min tur får jeg besked på at udfylde nogle infornationer på et ark papir. Jeg går til siden, så ham bagved kan komme til imens. Da jeg er færdig og vil aflevere papiret, får jeg besked på at stille mig bag køen. Så jeg stiller bag to andre. Da det er min tur, får jeg besked på at udfylde endnu mere på papiret, som hun, jo kunne have nævnt første gang. Jeg vælger at blive stående og udfylde den ved disken fordi jeg ikke ønsker at skulle bag køen endnu en gang. Jeg aflevere papiret igen og ekspedienten siger at jeg skal købe en ny, hvilket jeg så gør. Jeg beder om kvitteringen på den nye billet og en kopi på den udfyldte seddel. Da jeg er klar til at tage toget, er to togtider afgået og det næste går om en halv time. Jeg har altså brugt over 20 min i kiosken.
Min klage går ikke på at jeg ender med at skulle betale for endnu en billet, for drt er ikke deres skyld men grundet teknologiske problemer. Min klage går derfor på den elendige kundeservice jeg modtog i kiosken. Selvom ekspedienterne sandsynligvis gjorder hvad de skulle mht udfyldelse af seddel, oplevede jeg ikke at de var interesseret i at hjælpe mig som kunde. Jeg måtte gentagne gange bag i køen selvom jeg i princuppet var min tur til at blive ekspideret, men fordi jeg ikke ønsker at stoppe hele køen og være egoistisk, går det altså ud over mig selv. Hvis jeg var blevet betjent retsmæssigt kynne jeg have nået nr 2 togafgang i stedet for at skulle vente ovet en halv time på den 3. Virkelig dårlig service, ingen form for beklagelse eller undskyldning. Ekspedienter som hverken smiler eller giver udtryk for at det da er en træls situation for mig. De udtrtkker blot ligegyldighed og behandler på ingen måde mig som kunde retsmæssigt. Jeg ønsker ikke at støtte jeres form for forretning efter en så dårlig oplevelse og betjening.

Lignende steder