Smartbox

Lukket
Købmagergade 57
1150 København K
Vis vejen
55.6815827, 12.5748633
Åbningstider
  • mandag
    10.00 - 18.00
  • tirsdag
    10.00 - 18.00
  • onsdag
    10.00 - 18.00
  • torsdag
    10.00 - 18.00
  • fredag
    10.00 - 18.00
  • lørdag
    10.00 - 16.00
  • søndag
    lukket
Afvigelser
  • Store Bededag, 26. apr
    Åbningstider skal udfyldes
Oversigt på kort
Har du fundet noget forkert?

19. okt 2021 kl. 22:48

Jeg har ca 1 million gange forsøgt at ombytte en Smartbox. Vil hellere end gerne betalte den prisforskel op til den box jeg ønsker. Men, jeg får ikke lov at ombytte, og står altså nu med en box jeg ikke kan bruge til noget (det var en gave, så jeg har ikke selv kunnet vælge i første omgang)

02. aug 2021 kl. 13:19

jeg har en smartbox til hotel / kro overntning med middag værdi 1199kr . hvorfor kan jeg ikke få lov til at om bytte det gavekort til 2 x forkælelse af samme værdi?

26. jul 2021 kl. 12:45

Jeg har en Luxus Brunch, som jeg ikke kan gøre brug af! Jeg har æsken med den oprindelige æske, men inde på "Min side" står den, som annulleret. Hvorfor jeg retter henvendelse til jer. Bliver oplyst, at den er blevet ændret/forlænget, og jeg på et tidspunkt enten har fået det nye nummer tilsendt på post eller på mail, men det har jeg ikke! (gemmer alt min mail og post ved jeg med sikkerhed, jeg ikke har modtaget). Manden jeg talte med kunne oplyse mig nr. på den nye Luxus Brunch, men da jeg ikke har fået den registreret, kan jeg ikke få adgang til den, på trods af Smartbox kan se den! Jeg spørger om I ikke vil have ulejlighed med at sende mailen igen, som jeg aldrig har modtaget, men det kan I desværre ikke tilbyde - ERGO kan jeg ikke benytte mig af en Luxusbrunch, som jeg har fået forærende som gave, som I kan se i jeres system, men som jeg ikke har adgang til, da jeg ikke har modtaget den og dermed ikke kan registrere den!!! Det er simpelthen ikke i orden og grænser til uærlig handel. Hvis det er jeres politik vil jeg og min mand fremadrettet frabede os gaveræsker fra Smartbox og samtidig advare andre for at købe disse produkter af denne forhandler.

30. jun 2021 kl. 10:50

Jeg har prøvet og indløse min smartbox så mange gange uden det er lykkes hver gang er der opstået en fejl er det noget svindel eller hvad ? det er så træls .

28. dec 2019 kl. 16:12

Jeg har d. 7november 2019 købt EN SMARTBOX i Føtex Storcenter Nord i Århus . Ekspedienten har travlt og glemmer at fotælle mig at jeg skal gemme den lille bon som hænger ved den store bon...fordi der åbentbart står en kode som hende jeg vil give gaven til skal bruge for at kunne udløse gaven. Så jeg har fået den tilbage og bed ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har bonnen fra føtex men føtex er ligeglade og siger at de ikke kan gøre noget ved det. Jeg vil gerne have udbetalt pengene så jeg kan købe en ny smartboks og gøre det Rigtige denne gang. Venlig hilsen Trine Berthelsen

27. nov 2019 kl. 16:28

Sidste jul fik jeg i gave biograftur for 2 med popkorn soda. Personen som giver mig gaven er det en tradition at vi er i biffen i december måned. Da jeg finder gaven frem fra sidste år bliver jeg til min overaskelse at den kun er gyldig i et år ?.. og kan se at den er købt i Salling Aalborg 8/11 18 😨😨😨😨😨 er den så bare gået tabt ? Hvis det er tilfælde syntes jeg det er dårlig services.... jeg køber da aldrig en smartbox til gave mere og vi da heller aldrig ønske mig en mere . Hvis det er tilfældet.
Håber snart at høre fra jer,
Mvh Dorte Jørgensen

Lignende steder