Føtex Hillerød

Føtex Hillerød
placering på kort
Slangerupgade 50
3400 Hillerød
48 77 30 00
55.9286256,12.2934693
Lukket (åbner om 3 t. 04 min.)
man
 8.00 - 21.00
tir
 8.00 - 21.00
ons
 8.00 - 21.00
tor
 8.00 - 21.00
fre
 8.00 - 21.00
lør
 8.00 - 21.00
søn
 8.00 - 21.00
Afvigelser
onsdag, 24/12/2014
lukket
torsdag, 25/12/2014
lukket
fredag, 26/12/2014
lukket
Har du fundet noget forkert?
  • Bitch Føtex er det bedste
    Jonathan, 15. sep kl. 10:51
    Star_average_smallStar_average_smallStar_average_smallStar_average_smallStar_average_small
  • Jeg har i formiddags været i jeres butik, som jeg ellers er ret glad for at handle i, selv om jeg skal køre ret langt - og har andre supermarkeder nærmere på.
    I dag kørte jeg så turen, fordi jeg i tilbudsavisen havde set, at jeg kunne købe nogle bukser, jeg gerne ville have. De kostede dog kr. 199.- i butikken - ikke kr. 99.- som i avisen. Jeg kunne ikke finde noget personale, jeg kunne spørge, men fik til sidst råbt ad en sød, ung mand, der straks forlod sit job for at få hjælp frem til mig. Der blev kaldt i højtaleren - og jeg ventede. Intet skete. Jeg ventede. Det gjorde jeg i mere end et kvarter. Fik fat i den samme søde, unge fyr, som beklagede og undskyldte. Jeg stillede mig igen til at stå og vente. Længe. Omsider kom en sød, ung pige og fortalte mig, at hun var ved at hjælpe en anden kunde, så der ville gå lidt tid, før hun kunne komme til mig. Jeg havde på det tidspunkt ventet i sammenlagt over en halv time!
    Omsider kom hun. Og jo - det var de rigtige bukser - med den forkerte pris. Ydermere var de også markeret forkert, så det par, jeg havde i hånden var str. 38 på papiretiketten og str. 40 på det isyede stofmærke!
    Også den stakkels pige undskyldte og beklagede, at hun var den eneste på arbejde...
    Efter at have betalt for mine varer (3 stk. tøj) - og have brugt næsten en time - henvendte jeg mig i 'kundeservice', hvor endnu en venlig, ung mand sagtens forstod og følte med mig. Det havde jeg sandelig også brug for - jeg var både vred, irriteret og grædefærdig og fik sagt noget om, at man burde have tilbudt mig en flaske vin eller en æske chokolade som kompensation. Det syntes den unge mand også - og tilbød, at jeg kunne gå ned i vinafdelingen og vælge en flaske (han har åbenbart dårligt ben, gik med krykke).
    Men på dette tidspunkt havde jeg ikke mere lyst eller energi at bruge på Føtex! Det meddelte jeg og forlod butikken. Sur, utilfreds og vred.
    Sådan har jeg det stadigvæk nu flere timer senere...
    Jeg synes, I skulle lære jeres personale, hvordan I ønsker, de skal tackle den slags situationer! Det kan godt være, de syntes, jeg var urimelig og hysterisk (det håber jeg ikke, for jeg beherskede mig virkelig) - men jeg mener, at jeg med rimelighed kan forvente en anden købsoplevelse, end den jeg fik.
    Det skal lige tilføjes, at der ikke var specielt mange kunder. Jeg ventede ikke ved kassen, ej heller ved 'service-disken'.
    Jeg hører meget gerne fra jer!
    Venlig hilsen,
    Gitte Ziwes
    Gitte Ziwes, 2. aug kl. 16:26
Tilføj kommentar til Føtex Hillerød
5.0 out of 5 based on 1 votes 2 reviews.