EL GIGANTEN Glostrup

Åben
Hovedvejen 169- 173
2600 Glostrup
Region Hovedstaden
Vis vejen
70 80 70 70
55.664294, 12.380573
Åbningstider
  • mandag
    10.00 - 20.00
  • tirsdag
    10.00 - 20.00
  • onsdag
    10.00 - 20.00
  • torsdag
    10.00 - 20.00
  • fredag
    10.00 - 20.00
  • lørdag
    10.00 - 17.00
  • søndag
    10.00 - 17.00
Oversigt på kort
Har du fundet noget forkert?

27. maj kl. 16:56

Fredag den 27. maj - klokken er nu 16:50 - og jeg har endnu ikke modtaget sms om levering af kamera, som jeg 22. maj bestilte via Elgigantens hjemmeside, jævnfør mit indlæg 23. maj kl. 12:33.
Er der nogen hos Elgiganten, der har set mit indlæg? Der skal et gigantisk løft af service til at score en stjerne i bedømmelsen af dette forløb.

23. maj kl. 12:33

Bestilte over nettet 1 stk. kamera søndag den 22. maj 2016 kl. 12:26. På ordrekvitteringen fra Elgiganten, Glostrup, skriver man: "Du kan hente og betale din vare i varehuset efter 2 timer".
Nu ventede jeg til mandag efter kl. 11:00 med at henvende mig. Stor var derfor min skuffelse, da jeg fik at vide, at man ikke havde modtaget kameraet, og at det først skulle bestilles - og at levering først kunne finde sted 27. maj ..... Det er sgu for dårligt! Undskyld kraftudtrykket, men jeg synes, at Elgiganten lader meget tilbage at ønske hvad angår 'service'. Her kunne man måske have overvejet en kompensation eller f.eks. tilbud om at levere varen omkostningsfrit til min adresse.

25. dec 2015 kl. 12:29

Hej, jeg har købt et spil til x box one, men da den blev åbnet juleaften var der ingen spil i æsken.
Det drejer sig om Call of Duty - black ops III.
Det var en meget skuffet dreng der sad med den tomme kasse.
Der var i øvrigt meget galt med vores handel den dag vi handlede hos jer.
Jeg synes at det er meget sjusket af jer, at glemme at komme spillet i.
Jeg møder op d. 27 dec. og håber at i kan klare den sag hurtigst muligt.

Hilsen Lissi Pedersen

06. jun 2012 kl. 15:11

Hej, jeg har afleveret en computer til repation den 26/5, på selve datoen blev jeg lovet højt at det max ville tage den 7 dage, altså en uge, at lave min computer. det lød for godt til at være sandt og det var det skam også! på den 5th dag modtog jeg en sms om at den lige var blevet modtaget på værkstedet, og det kunne jeg overhovedet ikke forstå da de havde lovet der maximum ville gå en uge før jeg stod med min computer i hånden igen(personen der lovede dette var medarbejderen som stod ved udleveringen og repationer), så jeg ringede ind til deres kunde support hvor jeg fortalte ham om medarbejderens løfte om de maximum 7 dages repations periode, og han beklagede dybt for hans kollegaes fejl og ville tage det til eftertragning. på det tidspunkt fik jeg afvide at deres gennemsnits repations-periode er 14 dage, så jeg kunne nok regne med at der maximum ville gå endnu en uge før jeg stod med min computer i hånden. Idag den 6/6 ringede jeg endnu engang ind før at følge op på deres mange løfter, men for atter at få afvide at de først nu har bestilt reserve-dele til min computer, og at de ikke kunne fortælle mig hvor lang tid der ville gå før jeg fik min computer tilbage. hun tilbød mig at jeg kunne komme ned og låne en computer helt gratis, hvilket var perfekt, men dette tilbud tog jeg ikke imod da jeg har fundet en midlertidig løsning. nu står jeg og skal til et stort lan her i weekenden, og havde virkelig håbet på at jeg ville have min computer i hænderne senest fredag. men som det hele ser ud, kommer der til at gå ydeligere 14 dage, hvis ikke mere. hvornår får jeg min computer? det kan ingen svare på. suk.. føler mig magtesløs..

06. jul 2011 kl. 20:21

Virkelig dårlig service. Vi handler fremover på nettet.

20. feb 2011 kl. 9:54

hvorfor har i ikke åbent om søndagen

Lignende steder